dijous, de novembre 13, 2008

video 3

Intenteu escriure el guió d'aquesta història

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Pingu: o quin lloc mes bonic perpescar-hi. Però per on puc baixar?Oh! Per aquí!Ostres quina sort ja a caigut un peix!Carai! Un altre, i aquest fa la pinta de ser molt gros.Poso un altre esquer..
Que bé! Un altre, Quants hi ha! Ah! Al fi te pescat!Fico un altre esquer hi a l’aigua.(silva) quin bon dia fa avui Oh un altre! No, no que caic. PUM!! Quin mal. No pot ser!!fora d’aquí t’has tas menjant els meus peixos.
Foca: ho sento.
Pingu: fora. Ara mateix.I no tornis!
Foca: soc aquí!
Pingu: serà possible. Qui m’ha la llençada?
Foca: soc aquí. Ji,ji a que no m’agafes
Pingu: com t’enxampi t’assabentes
Foca : ei
Pingu: com li l’agafi veurà qui soc jo...
Foca: no si us plau
Pingu: ya veurà el que li faig ara Ji, ji ja no tornarà a molestar
Foca : ja s’ha anat el pingu i s’ha deixat l’esquer aquí
Pingu: ho tanco i així no pot tornar a ficar-s’hi
Foca: no perdona’m, però deixa’m ficar-me al meu forat
Pingu: ni pensa-ho. No ho faré per que no pares quiet
Foca: deixa’m to suplico, deixa’m, deixa’m!
Pingu: que no, i que no, que no em deixes em pau ni un moment
Foca: vull entrar, vull entrar
Pingu: que no pesada
Foca: ah! Quin mal, muaa,muaa. En fa molt de mal
Pingu: u sento no et volia fer mal
Foca: em fa molt de mal
Pingu: perdona’m. Mira to trec i ja pots ficar-t’hi una altre vegada.
Foca: gracies! Ja no em fa mal.
Pingu: vinga vine.
Foca: per qui no puc sortir. mira te porta’t la teva canya
Pingu. Moltes gracies
Foca: I això també es per a tu
Pingu: oh! que gran que es! Mai havia vist un de tant gran.
Foqueta bonica això es per tu. Per haver traigut un peix tan gran et donu un esquer.
Foca: vull mes
Pingu: u sento ja no em queden mes. Ja me’n vaig.
Foca: deu. Vine un altre dia
Pingu. Hi vindre. Gracies per tot.
Foca: fins un altre.

Anònim ha dit...

Un dia el Pingu vol anar a pescar, aleshores com no sap per on baixar baixa per una rampa que hi ha allà. Quan hi arriba de seguida pesca un peix, i allabors apareix la foca però el Pingu no la veu. La foca li fa la broma de que quan en Pingu posa l'ham a l'aigua la foca, per abaix sense que el Pingu el veigi fa com si piquesin el peixos i s'hagafa l'ham que hi ha, se'l menja i després torna a possar el peix que ha pescat al principi i així durant unes quantes vegades. Però en una de les vegades en el Pingu se li escapa la canya de pescar i l'enganxa robant-li l'ham. En Pingu s'enfada i el comença a perseguir i la foca s'intenta amagar però en Pingu li tapa les entrades a l'aigua, i la foca li diu que siusplau li deixi entrar una altre vegada allà dins. Quan en Pingu li torna a deixar la foca li aconsegueix un peix molt gran i en Pingu s'ho agraeix i se'n va molt content.

Anònim ha dit...

Un bon dia, el Pingu vol anar-se'n a pescar però no troba lloc per baixar-hi aleshores decideix baixar per una rampa de gel que hi ha, en arribar-hi treu la canya de pescar i comença a intentar pescar peixos, de sobte a un forat de l'aigua hi apareix una foca molt dolenta, que quan el Pingu posa l'esquer a l'aigua va, agafa l'esquer per a que el Pingu es pensi que es un peix i se'l menja.
Així una bona estona fins que la canya del Pingu cau a l'aigua i ell descobreix la foca. El Pingu, comença a perseguir-la i pensa en que si tapa els dos forats de l'aigua no podrá escapar, la pobre foca intentant sortir d'allà es fa mal a la mà i en Pingu l'ajuda, li cura la mà i l'hi dona un esquer de recompensa per haver-li donat un peix molt gran. Finalment, el Pingu s'envà cap a casa seva amb un peix molt gran i amb un nou amic.

Anònim ha dit...

Pingu:Me'n vaig de pesca! m'agradaria baixar allà! però com ho puc fer?mmmm... ja està!
Quina sort aquest tros de gel m'ha deixat just al lloc perfecte!
Posu una fulla d'enciam i ale! A pescar.
A picat!! que ràpid!
Oh! un altre...i un altre.
Aiiii que no puc amb la canya i caure!
Què? tu?
Foca:Aii... m'has pillat...
Pingu: deixa el meu peix i el meu enciam!!
Foca: No em facis res ja marxu.
Pingu: si aixo marxa i deixa'm en pau!
Foca:Hola! estic aqui!
Pingu: Què? Auuu m'has fet mal.
Foca: Continuo aqui!
Pingu: mira que és pesada.
Foca: si aquí!
Pingu: ja esta s'ha acabat, et tanco el forat! I ara li posaré una trampa.
Foca: ui.. una fulla d'enciam.. vaig a per ella... no no
Pingu: ara t'atraparé!!!
Foca: no puc no puc...
Pingu: prou ja!
Foca: auuu la meva mà!
Pingu: ohhh pobre!
Foca: au au quin mal!
Pingu: deixa'm veure que t'has fet i no ploris.
Foca: gràcies.
Pingu: t'he entra a l'aigua va!
Foca: obre'm l'altre forat!
Pingu: que vols?
Foca: te la teva canya!
Pingu: gràcies.
Foca: espera! té un peix ben gran.
Pingu: que bé! que gran que és!
Té per tu per haver-me donat aquest peix!
Foca: gràcies. Que bo!
Pingu: de res.
Foca: quedat més estona!
Pingu: no puc he de marxar.
Foca: d'acord fins un altra!
Pingu: adéu!!

Anònim ha dit...

Pingu: Aquest lloc m'agrada molt, em tiraré per allá. Guaaaauuuu! quina caña!
Pingu: Aquest es gros!, o no s'ha escapat...A veure si amb un altre puc.
PIngu: Ah! que pasa? o be, he pescat un.
Pingu: Una altre vegasa? O, que ve un altre peix!
Pingu: Posaré un altre esquer.
Pingu: Què? O no!
Pingu: Eh tu, veste'n! o et faré fora yo mateix.
Foca: Ho sento, es que tenia molta gana.
Pingu: I que no et vegi mes per aqui!
Foca: A que no m'atrapas? Je Je...
Foca: Je je je... Entoma aquesta!
Pingu: Grrrrrr!
Foca: Je je je
Pingu: Grrrrrr!
Pingu: Ya veuras, no podras sortir.
PIngu: Je je, hara faré aixo y no podra entrar a casa seva.
Foca: mmmm que bó.
Foca: Oh no ! deixa'm entrar!
Pingu: Grrrrr
Foca: Grrrrrr
Foca: Me fet mal! auuuu!
Pingu: Ho sento molt... en farás plorar a mi tambe i tot.
Pingu: Ya se que fer.
Pingu: Mira, ves per aqui.
Foca: Gracies!
Pingu: Tu tambe, gracies per la canya.
Foca: Mira quin peix!
Pingu: Ohhhh!
Pingu: Gracies, te, aixo t'ho dono.
Foca: Mmmmmm...
Pingu: Me'n vaig.
Foca: Vui vindre!
Pingu: No tu no pots venir.
Foca: D'acord. Adeu
Pingu: Adeu
Pingu: Con llisca aixó!
Foca: Miraré en pingu.
Foca: Adeu!
Pingu: Adeu!
Foca: Espero que passis per aqui dintre de poc!
Pingu: Yo també!

Anònim ha dit...

Pingu: A veure on podria anar a pescar.Oh!Segur que aquí hi pesco un mun de peixos.Peró per on puc baixar?Ja esta.Ah!He agafat un.
Foca: Ara veuras... je je
Pingu: Oh! Ha picat un altre i sembla gros.
Foca: Somi un altre cop.
Pingu: Uf... si que son forts el peixos. Vinga, vinga, una mica més i ets meu.Avui sembla el meu dia de sort, que bé.Oh un altre! Mestiar molt fort. Em caic!Que fas menjantan els meus peixos?
Foca:Ups... jo res, no faix res.
Pingu: Com t'enxampi.
Foca: Em buscavas?
Pingu: Eh tu para!
Foca: soc aquí...
Pingu: Estigues quiet.Ara veuras li posare aixó sobre el furar i amb aqesta trampa no em tornarà a molestar.
Foca: No esta el Pingu i s'ha deixat alló.Bueno dons me'l manjare.
Pingu: Ja ja has picat i ara no em prodras molestar
Foca: Que no? Mira com me'n vaix. No u puc aixecar. Ah! Me fet mal.
Pingu: Estas bé? No era la meva intenció fer-te mal.U sento. Ara el trec perque piguis pasar.
Foca: Ja no em fa tan de mal.MIra quin peix més gran per tu.
Pingu: Que gran. MIra si vols jo et dono de aixó.Me d'anar.
Foca: No quedat una estona més
Pingu: No puc. Fins una altre.
Foca: Deu
Pingu: DEU!
Foca: DEU PIGU!

Anònim ha dit...

Pingu:Avui m'aniré a pescar que fa molt bon dia.
Hi ha un tros de gel a sobre que em va bastant bé per a poder pescar.Posu la fulla per poder pescar amb més facilitat.Oh ja a picat un! i ara un altre i un altre!

ooooh que no puc amb aquesta peixos!

Foca:Pingu! que m'has pillat a mi!
Pingu: Pots deixar el meu enciam i el meu peix tranqui?
Foca: Si, perdó pingu
Pingu: si millor vestan i deixa'm que si no no puc pescar
Foca:estic aquí una altre vegada!
Pingu: Perquè? aii m'has fet mal!
Foca: t'ajudo? encara estic aquí.
Pingu: joo, ets molt pesada noia
Foca: no no soc pesada
Pingu:.ja esta ara posaré una trampa!i com t'agafi t'assabentes!
Foca: hola, una altre vegada estic aqui i no picaré a la trampa que has posat
Pingu: ara t'agafaré!
Foca: no no si us plau!
Pingu: ja prou no?!
Foca: la meva má quin mal pingu!
Pingu: pobreta.
Foca: em fa molt molt de mal
Pingu: aveure deixa'm veura que t'has fet aveure si puc fer alguna cosa
Foca: moltes gràcies pingu
Pingu: entra a l'aigua que ja ho tens molt millor
Foca: pots obrirme l'altre forat si us plau pingu?
Pingu: que fas?
Foca: la teva canya agafa-la!
Pingu: oh! graciès
Foca: pingu espera que per tot el que has fet et regalo un peix gran!
Pingu: que gran! moltes graciés
Foca: de res, espero que podem ser amics
Pingu: sí, i té per tu, per donar-me tot el que m'has donar i ser tan bona amb mi
Foca:Moltes graciès,esta bunissim pingu!
Pingu:vindré un altre dia ,espero verte'n
Foca:es clar pingu adeu!
Pingu:adeu bunica