dijous, de novembre 13, 2008

video 2

Escriu els diàlegs d'aquest vídeo

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Germà:Tinc gana!!!
Pare:Recollim la taula.
Germà:Vull peix.
Pingu:Te.
Germà:Tinc sed.
Pingu:Anirè a buscar perixos per cnaviar-los per begudes.

Agafa el trineu i agafa cinc peixos.

Mare:On ha anat en pingu?
Germà:A buscar begudes.

Pingu vol intercanvia les begudes per peixos.

Pingu:Hola vui un refresc.
Cambrer:Quin vols?Demaduixa o de taronja?
Pingu:De taronja.
Cambrer:Tens que donar-me un peix.
Pingu:D´acord.

Arriba el seu germà petit.

Germà:Que fas?Puc pendre un refresc de taronja?
Pingu?Si,cambrer donguim un refresc de taronja.

El germà es veu dos refrescos de cop.

Cambrer:Ooohhh.
Germà:Em faig pipi.
PinguVes corrents cap a casa i ves al lababo.
Germà:No arribo.

Fa pipi al orinal,Pingu continua bebent i també te pipi.

Cambrer:Ves coorrents a fer pipi.
Pingu:No arribo,no arribo!!!

Tot ocupat.

Pingu:Vull entrar,tinc pipi.
Pare:Ara no pots,estic jo,no puc sortir fes a l`orinal.
Pingu:Està el meu germà.
Pingu:Fora,fora,que tinc pipi.
Germà:Vaah,Vaah,Vaah.
Mare:No facis plorar al teu germà ets molt gran.
Pingu:Vull un labavo,no aguanto més!

Toca el timbre.

Mare:Obra estan tocant a la porta.
Pare:No hem deixan tranquil ni dintre de labavo!

Pingu entra al labavo però no arriba i es fa pipi al terra.

Pare:Éts molt marrano,ja pots netejar-lo tot.Vinga ara mateix!!!
Pingu:Això és injust!!!
Ha sigut sense voler!!!
Quin fastic!!!

Tinc una idea,.agafarè dos pals per poguè arribar.

Pare:Que estàs fent amb dos pal?
Pingu:No arribo per fer pipi.
Mare:Fes-lo a l´orinal.
Pingu:És injust,ja no sóc un bebér!!!.

Anònim ha dit...

Un bon dia en Pingu estava a casa seva acabant de menjar. La seva germana volia peix, i desprès volía alguna cosa per beure, llavors en Pingu va anar a buscar begudes per la seva germana i per a ell. Quan arriba al bar, li demana begudes, i se les beu. Aleshores arriba la seva germana i comença a beure també, peró beu molt i es fa pipi al damunt. En Pingu li reganya i li manda a casa, llavors en Pingu també beu massa i comença a tenir pipi i se'n va a casa corrents peró quan arriba veu que el seu pare entra al labavo i llavors va treure ala seva germana de la taça per fer pipi ell, peró la seva germana comença a plorar i la seva mare li reganya. En Pingu va tenir una idea per poder anar al labavo, i va sortir per trucar al timbre de casa i aleshores el pare va sortir del labavo, va obrir la porta i en Pingu va entrar corrents i va entrar directe al labavo. Com era massa alt el bàter per ell s'ho va fer al damunt i el seu pare li va reganyar i li va fer netejar-ho. Desprès en Pingu va anar ha buscar dos pals per veure si arribava al bàter i la mare li va preguntar que hi feia amb els pals i el li va di per arriba al bàter per fer pipi perque no arribava i en Pingu es va pusa a plorar.

Anònim ha dit...

Germà: Germà donam un trocet
Pare: Que bé he sopat
Mare: Mmmm...
Pingu: Mmmm... Que bo!
Germà: Donam un trocet
Germà: Aaaaahhh...
Pingu: Jaja, per a mi
Germà: Joo jo volia un trocet...
Pingu: Agafaré 5 peixos mes
Mare : Bols un peix de color taronja?¿
Germà: no, no, donam un com el del meu germà.
Pingu: donam una beguda
Cambrer: Quin bols, el de color blau, el de color vermell o el de color taronja?
Pingu: Don-amela de taronja!
Cambrer: Aquí ho tens
Pingu: Em veure el got i tel canviaré per un peix. Donam una altre beguda de color vermell.
Germà: Em dones un got?
Pingu: Una beguda de color blava.
Cambrer i Pingu: Oooooohh!
Pingu: No ten que veure tant perquè desprès veus, ten fas pipi a sobre.
Vesten a casa corrents a fer pipi!.
Germà: Que no arribo!
Pingu: Ara me estic fent pipi jo!
Cambrer: Ves ten corrents al lavabo!
Pingu: Obriu la porta que no aguanto!
Pare: Deixam fer les meves necessitats tranquil!
Pingu: On u faig? VES-TEN GERMÀ QUE NO AGUANTO MES!
Germà: Uuuuaahhhh! ( plorant)
Mare: No molestis al teu germà!
Pingu: No aguanto
Mare: Que algú agafi el telefon
Pare: iai vaig jo!
Pingu: Aaahhh ( se'n va al lavabo)
Pare: QUE FAS FENT PIPI FORA DEL BATER!
Pingu: ara ho netejo pare! ara queda poquet...ya esta.
Pingu: No estic de humor per jugar
Mare: Que fas Pingu!
Pingu: No arribo al bater
Mare: et posem un orinal
Pingu: Si mare.

Anònim ha dit...

Germà:Tinc gana!
Pare:No deixis res en el plat.
Germà:Vull un tros de peix.
Pingu:Te.
Germà:Ets tonto.
Germà:Ara ves a comprar begudes.
Pingu:Anire a la botifa canviare el peixos per beudes.

Agafa el trineu i agafa cinc peixos que estan a fora penjats.

Mare:Te menja un peix
Germà:No,que ara a el pingu per vegudes.

Pingu arriba a la tenda i intercanvia les begudes per peixos.

Pingu:Hola vui un refresc.
Cambrer:Quin vols?el blau el vermell o el taronja?
Pingu:El taronja.
Cambrer:Tens que donar-me un peix a canvi.
Pingu:Te.

Arriba el seu germà petit.

Germà:Que fas?Puc pendre una beguda?
Pingu?Si,cambrer donali dues begudes
El germà es veu dos begudes de cop.

Cambrer:Oohh.
Germà:Em faig pipi.
El germà del pingu es pixa a sobre
Pingu:Que fas?! ves corrents capa casa i pixa en 'orinal.
Germà:D'acord.

Fa pipi al orinal,Pingu continua bebent i també te pipi.

Cambrer:Aqui no fasis pipi ves a casa teva.
Pingu:No arribo!

Entra a casa i estva tot ocupat

Pingu:Pare deixam entrar que no puc més
Pare:Ara estic jo,no puc sortir fes a l`orinal.
Pingu:Està el meu germà.
Pingu:D'eixam en pau
En pingu enpenta al seu germà i es posa a l'orinal
Mare:No facis plorar al teu germà i d'ixal ue ell estava primer
Pingu:Vull un labavo,no aguanto més!

S'en va a fora i truca al timbre.

Mare:Obra la porta estan tocant el timbre.
Pare:No hem deixan tranquil ni dintre de labavo!

Pingu entra al labavo corrents però no arriba a l'altura del l'abavo i es fa pipi al terra.

Pare:Éts molt marrano,no veus que no arribes,ja pots netejar-lo tot.
Pingu:No es just!!
El Pingu agafa una balleta i omença a netejar el pipi i crida:
Quin fastic!!!
Pingu pensa:
Agafo els dos pals que tinc a darrere i podre arriar
Pare:Que estàs fent amb dos pals?
Pingu:Res.
El pare del pi ngu veu com intetna pixar pero no pot i li reña per pesat.
Pingu:És injust,ja no sóc un bebér!!!.